HTML

"gyerekként végtelenül zavarba hozott, és bakker én szégyelltem" - Erika elmagyarázza

2014.03.14. 00:06 Lolita a kishúgunk

12-13-14 éves gyerekeket lehet, hogy szexinek gondol valaki, de 1) ne mondja-írja, pláne ne a gyereknek, max a saját pszichológusának vagy a gyóntatójának-lelki vezetőjének. Én 13 évesen pont ilyen magas voltam, gondolom a mellem-fenekem is ekkora volt mint most, és nagyon utáltam, amikor felnőtt (az én akkori nézőpontomból öreg) pasik bámultak. Amikor egy felnőtt férfi, akinek én pl 12 évesen csókolommal köszöntem volna, ha ismerem, a mellem bámulta a buszon, az elég, izé, undorító volt. Próbáltam levegőnek nézni, de íme, közel 30 év után is emlékszem rá. Anyám szólt rá, hogy talán ha abbahagyná. És később már nem csak tudtam, hanem éreztem is, hogy ez bunkóság, de gyerekként végtelenül zavarba hozott, és bakker én szégyelltem a mellem, stb. Ez a narancsos szöveg tele van olyan részekkel, amikor valaki így néz. Ha ilyen szövegeket ír, terjeszt egy felnőtt férfi (amúgy persze nő is lehetne, kb mindegy), akkor pont ezt csinálja: bámul, folyik a nyála, és tapogat, ha sikerül neki. Iszonyú demagóg, én kérek elnézést, de a saját 12 éves gyerekét is 'veszélyesnek' gondolja?

 

komment

Címkék: szexizmus hatás személyes élmény Erika narancsszem

süti beállítások módosítása